Register my restaurant

Reservation

Find a table

Free service • Reservation confirmed immediately

Already 39 bookings today 🔥

Book for free Get instant confirmation

Already 39 bookings today 🔥
YUMS x2Earn more Yums
You will earn 200 Yums by making a reservation with this restaurant.
More about Yums

7-8

5-6

3-4

1-2

What diners said about this restaurant:

Good value for money
Short waiting time
Moderate noise level

Only users who have booked on the platforms or a booking module of TheFork group and who have dined in this restaurant can leave a rating, with or without a review.

Susanne S.

October 6, 202224 reviews

10/10

Man blir aldrig besviken på Aqui Tapas. Maten är fantastiskt god och servicen är bra. Passar alla i sällskapet då det finns mycket att välja på och man väljer antal rätter beroende på hur hungrig man är. Dessutom överkomliga priser. Rekommenderas varmt!

Johanna A.

October 1, 20221 review

Superbra mat!

Hans W.

September 28, 20222 reviews

10/10

Gäller det tapaskväll med fantastisk mat, atmosfär som i utlandet och därtill service with a smile så återkommer jag alltid till AQUI. När jag får gäster utifrån Stockholm hamnar jag alltid här för jag vet att alla blir otroligt nöjda.

Vane G.

September 22, 20221 review

Un poquito más no

Nils-Arvid A.

September 21, 20221 review

10/10

Det finns en anledning till att jag återkommer till denna restaurang. God mat, trevlig personal som vill hjälpa vid eventuella allergier och till slut en trevlig atmosfär.

Elin G.

September 20, 202226 reviews

9/10

Jättegod mat o service

Mikaela O.

September 17, 20225 reviews

9.5/10

Mycket god som serverades i en atmosfär som genomsyrades av feststämning

Markus J.

September 12, 20221 review

8/10

Flera år sedan vi besökte Aqui sedan. Och de levererade fortfarande trevlig service och god mat. Dessvärre hade de debiterade oss för två tapasrätter vi aldrig beställt.

Helena F.

September 12, 20222 reviews

10/10

Allt var gott. Svårt att välja. Missa inte glassversionen av Crema Catalana! Trevlig serviceminded personal. Glöm bara inte att dubbelbekräfta bokningen om du bokar via The Fork.

Sara F.

September 4, 20221 review

6/10

Super mysig restaurang och servicen var bra men maten var lite av en besvikelse. Vissa rätter var ganska smaklösa som t.ex GAMBAS al AJILLO och CAZUELA de CARNE smakade bara olja. Men vissa rätter var verkligen super goda som t.ex CROQUETAS, CHULETITAS de la SIERRA, och ESPARRAGO con JAMON SERRANO

Anna G.

September 4, 20221 review

4.5/10

Vi fikk bord og mat, men det var det. Tapasen og sangerian var ikke autentisk spansk etter mine erfaringer. Det sto blant annet at de hadde hjemmelagd spanske kjøttbollene i tomatsaus, for meg smakte det mer som pasta kjøttsaus på burk. Da vi fikk regningen og ble spurt om maten var god svarte vi nei og da ble personalet sure. De burde heller ha spurt hvorfor vi ikke var fornøyd.

Jennifer M.

September 3, 20221 review

10/10

En jättebra restaurang med härlig atmosfär och riktigt god mat!

Lana M.

September 3, 20224 reviews

10/10

Maten var jätte god, bra service fin atmosfär, mysig restaurang ????????

Katerina Å.

September 2, 20221 review

4.5/10

Maten var acceptabel men servicen dålig. Personalen sprang runt och verkade knappt ha tid med att ta en beställning. Och 25 min innan vår bokning var över kom de med notan utan att ens fråga om vi är nöjda eller skulle vilja ha nåt mer.

Ann-sofi A.

August 26, 20221 review

9.5/10

Enda minus är väl att toaletten kunde väl ha varit lite bättre, annars va allt utmärkt. Kommer definitivt gå dit igen.

Roger L.

August 26, 202217 reviews

10/10

Spanien har flyttat in i Stockholm. Autentisk mat och skön atmosfär. Vi åt tre tapas var och delade på en planka med mixade charkuterier. Vi förstår att de fått fina utmärkelser. Det märks på mat och service. Hit kommer vi återvända.

Berith T.

August 24, 20225 reviews

9.5/10

Mycket bra tapas mycket att välja på. Bra priser!

Niklas Ö.

August 23, 20221 review

9.5/10

Varmt kvalmigt utomhus . Kommer in svettig o obekväm. Men jag är ju på en latinskt tapas restaurang då ska en ju vara svettig: Gott, trevligt och prisvärt

Mirva J.

August 19, 20222 reviews

6.5/10

Första gången jag var där blev jag väldigt imponerad- maten var fantastisk och vi blev serverade av ägaren som var supertrevlig. Jag rekommenderade stället till alla jag kände. Idag vsr maten återigen superbra, men blev väldigt illa bemött av personalen. Blev nog sista gången tyvärr…

Ulf S.

August 18, 20224 reviews

Bästa tapas i Stockholm

Louise K.

August 13, 20221 review

7/10

Jättefin service och bra personal, men jag tyckte inte att maten levererade tillräckligt. Vi hade lika gärna kunnat ha ätit tapas på Pinchos, samma kvalitet där.

Tina D.

August 13, 20221 review

Maten var fantastisk!

Evelina C.

August 12, 20221 review

9.5/10

Väldigt god mat, god mojito och mycket trevlig personal. De spontansjöng till låtarna och skojade mycket med varandra. Märktes att de trivdes med sitt jobb och sina arbetskamrater. Lite stimmigt och hög ljud nivå, precis som det är på en tapas restaurang i Spanien. Vill man gå på en lugn romantisk middag är kanske inte der här platsen, men önskar du en god middag, härliga spanska rytmer och trevlig personal så är det här platsen för dig.

Fanny E.

August 11, 20221 review

9.5/10

Har varit här två gånger och båda gångerna har det varit fantastisk mat, supertrevliga och hjälpsamma servitörer och en trevlig atmosfär! Planerar redan nästa gång vi ska hit!

Anne E.

August 10, 20221 review

Fantastiskt god mat

Therese A.

August 7, 20221 review

10/10

God tappas och sangria, fick vad vi önskade :)

Eddie Q.

August 6, 20221 review

9/10

Bra mat, mycket smaker. Bra råvaror och bra kock. Restaurangen var fullbokad och det var livligt med en möhippa i mitten av restaurangen. En av personalen sjöng 3 låtar och det var nästintill party i lokalen. Kul och rolig upplevelse. OM jag ska klaga på något så får det vara den plastiga menyn, hög ljudnivå och små bord. I övrigt mycket nöjd!

Anders S.

August 6, 20222 reviews

Mycket god mat

Kenan S.

August 6, 20225 reviews

9.5/10

Stans bästa Tapas restourang faktiskt ???? Gillar att käka deras super goda lammkotletter. Utmärkt smak. Rekommenderas stark. Och god kokos glass. Min favorit

Peter L.

August 5, 20222 reviews

8/10

Stökigt och högljud lokal så det kändes väldigt autentiskt ???? . Maten smakade precis vad man kan förvänta sig. Inget som avvek verken positivt eller negativt. Hade lite högre förväntningar på matens kvalitet men absolut ute besviken.

Karin W.

August 5, 20221 review

10/10

Avslappnad atmosfär, snabb service och supergoda tapas, vad mer kan man begära. Alla i sällskapet var så nöjda. Avslutade med en jättegod dessert som var en blandning av créme brulée och glass. Toppbetyg från oss.

Pia A.

August 4, 20221 review

9.5/10

Perfekt tapasrestaurang med mycket god mat och bra service. Massor med olika tapas att välja på och finns verkligen något för alla. Härlig atmosfär och ett mycket enkelt sätt att umgås på! Rekommenderas varmt!

Kerstin L.

August 4, 20221 review

3/10

Jag är intolerant mot paprika och i princip all mat innehöll paprika/paprikapulver. Personalen hade ingen som helst fantasi kring hur det skulle kunna lösas genom ändringar i rätterna. Hit går jag aldrig igen och kommer rekommendera mina vänner att inte göra det heller.

Johanne c.

August 2, 20221 review

10/10

Great place with nice latin music. You can also practice your Spanish. I recommend the calamares and the churros con chocolates but not the ceviche with shrimps. I was just very surprise to see the price of the sangria 45€ the liter when it is only 12€ in Spain.

Cindy E.

July 30, 20222 reviews

9.5/10

Great little resturant with delicious food and service. If you're not into high live music this is not the place for you, because it was really loud. Otherwise recommended!

Carl M.

July 29, 20221 review

10/10

Har varit på Aqui ett flertal gånger de senaste åren och det har alltid varit bra mat och bra service. Det är inte så ofta man går på restaurang och är 100% nöjd med både mat och service. Kan starkt rekommendera deras sangria!

Johnny T.

July 28, 20224 reviews

9.5/10

Flott og velsmakende mat. De kunne solgt masse mer om personalet hadde fulgt opp mye mer. Får maten veldig raskt, men så blir du glemt. Spiste desperat et annet sted.

Ramnath L.

July 28, 20221 review

???????? gött!

Veronica M.

July 27, 20221 review

9.5/10

Fantastisk mat i härlig atmosfär. KännsÄr inte ofta i Stockholm men denna restaurang är ett måste när man är i Stockholm!

Linnea K.

July 26, 20221 review

8.5/10

Fantastiskt god mat!!! Dock var det väldigt högljutt och mycket oväsen så det gick knappt att prata sinsemellan vid ett borde för fyra. Men väl värt ett besök ändå.

Tripadvisor reviews

760 Tripadvisor Reviews

Frequently Asked Questions

Are you a restaurant owner?

Register your Restaurant

Tell us more about you and we will contact you as soon as possible

Already a Client

Log in to TheFork Manager and contact us by Chat.

Download our App

• Download from the App Store