Register my restaurant

Find a table

MENU

Free service • Reservation confirmed immediately

Already 9 bookings today 🔥

Book for free Get instant confirmation

Already 9 bookings today 🔥

Make a reservation on TheFork to earn Yums and enjoy exclusive loyalty discounts

Reviews

7-8

5-6

3-4

1-2

What diners said about this restaurant:

Good value for money
Short waiting time
Moderate noise level

Only users who have booked on the platforms or a booking module of TheFork group and who have dined in this restaurant can leave a rating, with or without a review.

Daniel P.

May 13, 20221 review

9.5/10

Mycket bra och hög kvalitet på maten, kan rekommenderas starkt

Göran P.

May 10, 20222 reviews

8/10

Prisvärd god mat och bra service.

Desirée P.

May 4, 20228 reviews

8.5/10

Trevlig miljö och mycket god mat. Servicen har förbättringspotential då personalen inte kom och frågade om vi ville beställer mer dryck eller dessert. Vi behövde själva påkalla deras uppmärksamhet.

Evelyn A.

May 2, 20221 review

10/10

En liten pärla till restaurang. Maten fantastisk och mycket trevlig personal. Hit går vi gärna och rekommenderar restaurangen.

Lisa B.

May 2, 20221 review

• Leif J.

April 30, 20221 review

4.5/10

Biff Rydberg under all kritik. Köttet smaklöst och potatisen ej ordentligt tillagad. Såsen besk. Trots något lägre prisnivå än intilliggande restauranger är maten inte prisvärt

• Lars K.

April 26, 20221 review

9.5/10

mycket höh kvalitet på råvarona, som också var perfekt tillagade och välsmakande. en mycket trevligt välkomnande .vid ankomstt, samt prisvärt. vi återkommer gärna mvh/lars och christie kjellman

• Aicha O.

April 22, 20221 review

10/10

Suverän service och maten var tipptopp!! Skulle varmt rekommendera denna resturang för alla som är ute efter kvalité och service. Kommer definitivt att gå tillbaka.

Ouali E.

April 18, 20223 reviews

9/10

Supertrevlig personal. God mat till bra pris. En härlig miljö i ett gammalt hus, f d skola. Stor uteservering och stort även inomhus. Två våningar står tillbuds.

• Christina a.

April 16, 20221 review

• Håkan B.

April 2, 20226 reviews

6.5/10
  • Åsa H.

March 28, 20221 review

10/10

Så underbar middag, goda smaker . Fin service går gärna hit igen. De fyra systrarna!

• Karolina R.

March 22, 20221 review

• Johan M.

March 18, 20221 review

• Jan k.

March 17, 20222 reviews

10/10

Mysig restaurang med fin atmosfär. Trevligt och personligt bemötande bra service, mycket god mat. Hit går vi igen när det blir lite varmare för att prova uteserveringen.

• Peter L.

March 11, 20225 reviews

10/10

Brukar ofta äta här. Denna gång hade köket verkligen lyckats!

• Eva S.

March 10, 20223 reviews

10/10

Väldigt trevlig miljö. God mat. Bra service och humana priser.

• Cornelia K.

March 6, 20224 reviews

10/10

Exemplarisk restaurang! Hade lokalt vin, uppskattades enormt. Maten var god och stämningen lugn och behaglig.

• Thord B.

February 26, 20221 review

8/10

Lite långt från centrum, i övrigt bra mat och bemötande. Vi återkommer vid nästa tillfälle när vi besöker Uppsala, om det finns möjlighet till bord.

• Barbro g.

February 26, 20221 review

5.5/10

Hovmästare i re särskilt trev,ig

• Anders J.

February 25, 20221 review

8.5/10

Mycket god mat och trevlig atmosfär. Mycket personal, men oklar service med förbättringspotential. Flera olika servitörer riskerar att försena utförandet

• Micke P.

February 24, 202212 reviews

• David C.

February 20, 20221 review

10/10

Very tasty meal with a bit of an old school ambiance. Excellent deer with vegetables and chanterelle sauce. Perfect matching wine. Lovely blueberry pie dessert. Polite and prompt service.

• Maria R.

February 20, 20221 review

10/10

Hemtrevligt, lugnt, bra service och god mat. Lämplig restaurang för familjer som firar något över generationsgränserna. Barnvänligt m.a.o.

• Sebastian E.

February 19, 20221 review

9.5/10

Fantastiskt gott för alla i sällskapet på 4 personer! Ryggbiff & hjortfillen gör att ett återbesök kommer ske! :) trevlig personal och ett mycket bra läge nära buss är ett stort plus

• Victor Z.

February 18, 20221 review

9/10

Väldigt god mat till ett bra pris. Chevre förrätten var helt otrolig, rekommenderar starkt. Lite varmt i lokalen, så långkalsonger var en dålig idé.

• Monica G.

February 14, 202213 reviews

10/10

Supergod Alla-hjärtans-dag-meny! Bra service och väldigt prisvärt!

• Jan-Olov O.

February 6, 20221 review

8/10

Vänlig och trevlig personal och god mat! Lugn atmosfär och ett bra ställe för helglunch vilket gällde för vår del. Priserna också helt OK tyckte vi.

• Lennart H.

January 29, 20221 review

10/10

God mat, lokalt vin, bra atmosfär med trevlig personal. Bra variation på menyerna och mycket gott. Vi kommer att återkomma fler gånger. Tack för en trevlig afton.

• Kenneth M.

January 29, 20221 review

10/10

En fantastisk miljö med fin service samt en underbar personal // Kenneth

• Karin A.

January 28, 20224 reviews

7/10

L

• Nathalie N.

January 23, 20222 reviews

10/10

En så fin miljö, verkligen bra mat och bra personal. Väldigt gott och fint. Kommer gärna igen. Bra pris på 3 rätters menu. Vi var väldigt nöjda. Tack granhof ????

• Liz B.

January 15, 20224 reviews

Mycket bra

• Erik H.

January 14, 20224 reviews

• Solveig J.

January 9, 20222 reviews

10/10

Mysig restaurang med god mat och trevlig personal.

• Tove M.

January 7, 20221 review

10/10

Snabb service och god mat

• Yvonne G.

December 31, 20211 review

9.5/10

Har länge tänkt gå dit för den ser mysig ut. Nu blev det av och det var både mysigt och gott. Det blev en god nyårsmeny efter att vår middagsbjudning frös inne pga covid

• Lillemor H.

December 29, 20211 review

10/10

Mycket god mat! Trevlig personal! Rekommenderas!

• Peter L.

December 29, 20215 reviews

• Behdad B.

December 29, 20212 reviews

6/10

We ordered Ryggbiff and Röding for dinner. The meat hadn’t any taste and the fish smelled very bad. But the service and atmosphere was very good.

Tripadvisor reviews

41 Tripadvisor Reviews

Frequently Asked Questions

Are you a restaurant owner?

Register your Restaurant

Tell us more about you and we will contact you as soon as possible

Already a Client

Log in to TheFork Manager and contact us by Chat.

Download our App

• Download from the App Store