Register my restaurant

Average price SEK 564

Reservation

Find a table

Free service • Reservation confirmed immediately

Book for free Get instant confirmation

Make a reservation on TheFork to earn Yums and enjoy exclusive loyalty discounts

Reviews

7-8

5-6

3-4

1-2

What diners said about this restaurant:

Good value for money
Short waiting time
Quiet

Only users who have booked on the platforms or a booking module of TheFork group and who have dined in this restaurant can leave a rating, with or without a review.

Jonas S.

August 9, 20221 review

9/10

Fantastiskt trevligt att fira äldsta dotterns 22-årsdag hos er ikväll. Kanongod mat och trevligt bemötande, vi kommer fler gånger - det är helt säkert!

Mattias T.

August 8, 20221 review

10/10

Mycket mysigt och personalen var väldigt trevlig och tillmötesgående! Rekommenderas! Kejsbwjjdbwkd

Emilia D.

August 3, 20221 review

6/10
    Peter S.

August 2, 20221 review

4/10

Dyr mat i förhållande till vad det var

Anders H.

July 28, 20222 reviews

4/10

Burgare inte varma. Den smälta osten som artificiell sås. Brödet inte värmt. Vinet för varmt. Ingen provsmakning av vinet. Pommes för salta. Helheten tämligen vulgärt. Men råbiffen ok.

Maria B.

July 28, 20221 review

3/10

Oerfaren personal som varken kunde mat, vin eller service. Konstigt att restaurangen bedriver verksamhet på sommaren.

Calle G.

July 23, 20222 reviews

9.5/10
    Ivan Z.

July 3, 20221 review

10/10

Det är en av de ända finare restauranger i Halmstad. Så om du är sugen på något med mer atmosfär, högre kvalite på mat och service så är detta

Elin L.

June 21, 20221 review

Josefin B.

June 11, 20221 review

6.5/10
    Kathrin L.

May 17, 20221 review

10/10

Personalen väldigt trevlig, vi lämnade litet önskemål som de genast fixade. God mat i mysig lugn miljö. Kommer gärna åter!

Torbjörn J.

May 16, 20222 reviews

10/10

Vi blev bjudna av våra barn, till något som vi inte visste något om. Besvikna? Nej verkligen inte, vänligt bemötande, trevlig personal o inte minst viktigt, Riktigt god mat.

Nina l.

May 14, 20221 review

6.5/10

Hade förväntat mig lite mer av allt. Godkänt men inget extra tyvärr.

Inga-Maj N.

May 13, 20221 review

10/10

Trevlig personal med god service, trevlig lugn miljö och oxkinden var mycket mör och god. Kan mycket väl tänka mig att boka bord igen och ta med familjen elker vänner.

Sandra A.

May 7, 202218 reviews

Fantastisk hummerpasta

• Susanne P.

April 30, 20221 review

10/10

Riktigt mysig restaurang med fantastisk personal!

• Johanna G.

April 25, 20222 reviews

6/10

500kr för en fryst halv hummer. Om man inte får tag i fräsch skaldjur ska man inte erbjuda det på menyn. Servitrisen var däremot grym, bra vin kunskap.

• Bengt B.

April 15, 20221 review

10/10

Mycket vällagat kött goda förrätter

• Ann-Sofie P.

February 26, 20221 review

10/10

Två vuxna och tre barn och alla lyriska! Supergott alltihop! Bra viner till maten och trevlig service! Vi åkte till Halmstad endast för att gå på denna restaurang, sååååååå värt det!

• Heidi A.

February 26, 20221 review

9/10

Utmärkt service, fin och mysig restaurang. Huvudrätten var perfekt. Väl tillagad och jättegod. Desserten ganska smaklös och inte värd pengarna. Den lät bättre på menyn än vad den var.

• Johan B.

February 18, 20222 reviews

10/10

Mycket bra resturang med jättegod mat och en fantastisk service ! Kan starkt rekommenderas om ni är i Halmstad.

• Anders G.

February 17, 20221 review

10/10

Världsklass hela vägen ????

• Peter T.

December 29, 20211 review

9/10

Mysigt restaurang, lugnt och skönt och bra lagom service. Maten fantastiskt men kunde varit lite mer färgglad kanske

• Maria M.

December 17, 20211 review

8.5/10

God mat, mysig miljö. Perfekt fredagskväll. Mysigt o lyxigt i samma sväng, liksom.

• Ann-Marie K.

December 4, 20211 review

9/10

Bra service god mat. Köttet inte riktigt varmt när det serverades, men inget som störde upplevelsen jättemycket, men ändå tillräckligt för att det blev samtalsämne i sellskapet.

• Mikael O.

December 1, 20211 review

10/10

Utan tvekan den bästa matupplevelse jag haft på många år. Mat, Service, atmosfär i topp klass. kommer gå dit igen. En stor meny med mycket att välja på.

• Per E.

November 27, 20213 reviews

10/10

Allt var toppen, mycket trevlig och kunnig personal och fantastisk mat

• Stefan B.

November 19, 20218 reviews

8/10

Trots tung beläggning fick vi både proffsig och kompetent bemötande av servitören. Mycket bra vägledning om vilken rätt som rekommenderas.

• Malin B.

November 13, 20212 reviews

• Mattias S.

October 16, 20211 review

8/10

Goda drinkar och bra mat i schysst miljö!

• Arandy C.

October 15, 20212 reviews

• Lina G.

September 12, 20214 reviews

• Malin S.

September 2, 20213 reviews

7/10

Its a cozy restaurant with good meat. But last time we was a little disappointed because the drink before the dinner the cava was old … Finally we have some cava from a new bottle.

• Christopher B.

August 27, 20211 review

7.5/10
  • Max M.

August 21, 20211 review

10/10

Fantastiskt trevlig restaurang med fantastiskt god mat! Rekommenderas starkt av både mig och sällskapet. Jag åt oxfilé med potatispuré som var väldigt bra!

Jessica T.

August 12, 20212 reviews

9/10

Vällagad och god helstekt fisk och pepparbiff. Kan varmt rekommendera denna resturang!

• Sophia L.

July 29, 20211 review

• Teodor L.

July 24, 20211 review

9/10

Mycket bra mat men ganska varmt inomhus och nästan en timme lång väntetid på huvudrätten från att vi beställde, dock var det mycket gäster just då. De enda alkoholfria dryckerna är läsk/vatten.

• Patrik E.

July 24, 20211 review

10/10

Grymt god pepparbiff med gudomlig sås. Rekommenderas grymt mycket, underbar personal, snabb service och lätt att boka. Kommer absolut tillbaka hit.

• Alexander M.

July 23, 20211 review

10/10

Det är tredje gången vi har ätit här, paradrätten ”surf and turf” är alltid så bra! Servicen är alltid toppen och vinutbudet är den bästa i Halmstad!

Tripadvisor reviews

163 Tripadvisor Reviews

Frequently Asked Questions

Are you a restaurant owner?

Register your Restaurant

Tell us more about you and we will contact you as soon as possible

Already a Client

Log in to TheFork Manager and contact us by Chat.

Download our App

• Download from the App Store