Back

Reviews - L'Oste Della Bon'Ora

8.8/10

Fabulous

based on 539 reviews
Only users who have booked on the platforms or a booking module of TheFork group and who have dined in this restaurant can leave a rating, with or without a review. The global rating is based on all ratings and reviews but only those written in English are displayed.
  1. Carol V.
    Carol V.
    • 4 reviews
    10/10

    Assolutamente da provare

  2. Virginia M.
    Virginia M.
    • one review
    6/10

    I was disappointed in this restaurant because of all the great reviews I had read. Pasta amatriciana was good but I've had better in lots of lesser restaurants in Rome. Ceci soup was fine but not what I expected. Lamb and duck leg entrees were tough and the lamb pieces were more bone and membrane than meat. Escarole salad was ok. Walnut bread and focaccia were very good. Nothing was "delicious" so won't be going back.

  3. Irene S.
    Irene S.
    • 11 reviews
    10/10

    Semplicemente fantastico

  4. Franco M.
    Franco M.
    • one review
    10/10

    Tappa d’obbligo ai castelli romani

  5. - -.
    - -.
    • one review
    10/10

    Qualità superiore

    L'Oste Della Bon'OraL'Oste Della Bon'Ora

    Grazie per la sua visita e per la sua recensione L'Oste e Famiglia

  6. Antonio R.
    Antonio R.
    • one review
    10/10

    Il miglior ristorante di grottaferrata e dintorni per distacco. Locale in cui tutto rappresenta perfettamente la filosofia da cui deriva ciò che poi viene servito in tavola. Inutile soffermarsi su ciò che abbiamo assaggiato perché bisogna approcciare questo locale con la consapevolezza che qualunque cosa verrà consigliata sarà sicuramente di livello. C'è tutto,atmosfera servizio e soprattutto cucina. Per me che sono del mestiere è sempre un piacere trovare un posto in cui si privilegia la qualità,la ricerca e la capacità di saperle miscelare in maniera perfetta. Rapporto qualità-prezzo imbattibile. Oste continua così perche meriti oltre a un giusto premio anche il giusto riconoscimento da parte di clienti e colleghi.