Register my restaurant

Average price SEK 380

Reservation

Find a table

Free service • Reservation confirmed immediately

Book for free Get instant confirmation

Make a reservation on TheFork to earn Yums and enjoy exclusive loyalty discounts

Reviews

7-8

5-6

3-4

1-2

What diners said about this restaurant:

Good value for money
Moderate waiting time
Moderate noise level

Only users who have booked on the platforms or a booking module of TheFork group and who have dined in this restaurant can leave a rating, with or without a review.

Harald K.

June 25, 20221 review

8.5/10

Det tok for lang tid mellom forrett og hovedrett.

Charlotta E.

June 3, 20221 review

• Marja N.

April 23, 20222 reviews

9/10

Allt toppen, men önskar att det skulle funnits mer att välja på i menyn. Kanske en kycklingrätt och flera kötträtter. I övrigt så är vi jättenöjda

• Gullveig W.

April 22, 20222 reviews

9.5/10

Det har blivit så mycket bättre än det varit förut. Vi kommer att gå dit fler gånger.

• Anita L.

March 8, 20221 review

6.5/10

Vi var inte lika nöjda som vanligt, överstekt kött, en konstig bismak på ölen, den byttes ut men samma smak på nästa flaska också tyvärr. Lämnade ölen.

• Kristin O.

February 26, 20221 review

8/10

Maten var nydelig og såg innbydende ut. Det som drog ned besøket hos Dere var dessverre service, virket som kelnere hadde det veldig travelt . Men alt i alt, så kommer vi gjerne tilbake.

• Linda A.

February 19, 20221 review

• Anlo L.

January 28, 20225 reviews

9/10

Maten kom in otroligt snabbt. Bra tillagat och foda råvaror.

• Linna B.

December 25, 20211 review

5/10

Obefintlig service och dåligt städat toalett :/ Vi satt med massor av disk vid bordet, fick aldrig frågan om vi ville beställa eller om allt var bra.

• Britt I.

December 14, 20211 review

• Markos K.

December 11, 20211 review

Best place in Östersund

• Ylva H.

December 11, 20211 review

7.5/10

Gott men entrecôte var lite seg

• Martin M.

December 3, 20211 review

10/10

Om du är i Östersund och vill äta bra, ja då går du till sir winston. Hög kvalité, god service och bra läge. Sen är lokalen väldigt härlig med sitt klassiska "pub" stuk

Elizabeth W.

November 26, 20212 reviews

6.5/10

Maten inte varm! Klagade tyvärr inte förrän vi ätit klart. Ingen kompensation erbjöds.

• Annica W.

November 25, 20211 review

• Arne N.

November 25, 20211 review

10/10

Fantastisk mat och supertrevlig personal

• Michael A.

November 19, 20211 review

4.5/10

Bortglömd beställning, nästan 1 timmes väntan på mat, då borden runt oss fick mat trots senare ankomst. Fick dock kompensation av trevlig personal, men återkommer inte!

• Sara H.

November 13, 20212 reviews

10/10

Fantastisk resturang! God mat! Och bra service! En supertrevlig resturang att besöka!

• Carina N.

November 13, 20211 review

8.5/10

God mat, väldigt trevligt bemötande och hög servicenivå!

• Karin D.

November 10, 20211 review

10/10

Den här restaurangen har en härlig atmosfär och mycket trevlig personal som var så otroligt serviceminded. Kan verkligen rekommenderas att besöka.

• Mats H.

November 9, 20211 review

• Kristina J.

October 29, 20211 review

9/10

Välkomnande och tevlig personal som är bra på att ge god service. Välkomponerad och god mat, med väl passande dryck. Gemytlig atmosfär och mysig lokal Vi kommer tillbaka!

• Per-Åke A.

October 13, 20212 reviews

7/10

Bra restaurang med god mat. Menyn är varierande med både lokala och internationella inslag. Väl värd ett besök om ni har vägarna förbi Östersund eller rent av bor där.

• Lotta J.

October 13, 20211 review

5/10
  • Annika L.

October 3, 20211 review

9.5/10

Maten var utsökt, trevlig personal o miljö. Dessutom får man ta hunden med sig i pubavdelningen, det känns riktigt bra. Vi kommer tillbaka, det lovar vi.

• Johan A.

September 24, 20211 review

8/10

Beställde b&w där fläskfilén var överstekt och pommesen stenhårda. I övrigt bra service och bemötande. Övriga i sällskapet beställde pepparstek och grillspett som var utan anmärkning.

Adam T.

August 22, 202131 reviews

• Ulf N.

August 11, 20211 review

7.5/10

Allt var bra. Men servitören drog fingret runt öppningen på vinflaskan för att ta bort ev. rester från korken.

• Alexander A.

August 10, 20211 review

4/10

Totalt värdelös ”service” blev bortglömd 3 gånger under samma middag av 3 olika servetriser dessutom. Aldrig mer. Maten var okej men hela upplevelsen gjorde allt till en enda besvikelse

• Marie L.

August 7, 20211 review

7/10

Otroligt små portioner. Var bara en i ett sällskap om fyra som blev mätt. Brist i service. Beställde dryck som aldrig kom. Fick vänta 45min på efterrätten.

• Tobias E.

July 26, 20213 reviews

Leila M.

July 23, 20212 reviews

6/10

För lite personal gjorde att allt tog lång tid.

• Mariann D.

July 5, 20213 reviews

• Lena K.

July 3, 20213 reviews

8/10

Sir Winston levererar, maten tar lite tid så man ska inte ha bråttom trevlig personal. En av de bättre restaurangerna, menyn är bra, går gärna hit

• Linnéa K.

July 2, 20211 review

Karin H.

June 29, 202164 reviews

8.5/10

Rekommenderar toast Skagen. Riktigt generös och god. Pepparstek och hamburgare var också till belåtenhet.

Tripadvisor reviews

245 Tripadvisor Reviews

Frequently Asked Questions

Are you a restaurant owner?

Register your Restaurant

Tell us more about you and we will contact you as soon as possible

Already a Client

Log in to TheFork Manager and contact us by Chat.

Download our App

• Download from the App Store